.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز طرح نظارتي ويژه بازگشايي مدارس

شمال نیوز: طرح نظارتي ويژه بازگشايي مدارس همزمان با سراسر كشور از تاريخ 92/06/02 در استان گيلان نيز آغاز گرديده است.

معاون بازرسي و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان با اعلام اين مطلب افزود : با توجه به اينكه در آستانه بازگشايي مدارس و دانشگاهها تقاضا براي خريد لوازم التحرير، كيف و كفش و ساير لوازم مربوطه افزايش مي يابد، اين طرح در اين ايام به اجراء گذاشته مي شود.

به گزارش رسیده از روابط عمومي سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان، محمد فيض افزود : در راستاي اين طرح با هدف جلوگيري از كمبود عرضه و يا افزايش غير منطقي قيمت كالاهاي مورد نظر، با هماهنگي ساير دستگاههاي ذيربط اقدامات ويژه اي در نظر گرفته مي شود.

وي تصريح كرد : نظارت بر تامين و توزيع لوازم التحرير، پوشاك، كيف و كفش و روپوش مدارس، ممانعت از فروش لوازم التحرير خارجي و فاقد استاندارد و كيفيت لازم، نظارت بر رعايت نرخهاي تعيين شده كالاهاي مذكور و نظارت بر عملكرد آموزشگاهها و مدارس غير انتفاعي و سرويسهاي اياب و ذهاب مدارس از جمله موارد مهم در اجراي طرح نظارتي ويژه بازگشايي مدارس مي باشد.

فيض افزود : از جمله برنامه هاي مهم مربوط به اين طرح اجراي گشتهاي مشترك بازرسي با همراهي بازرسان اصناف و نمايندگان تعزيرات حكومتي در سراسر استان و برخورد با تخلفات احتمالي مي باشد.

وي همچنين گفت : جهت بهبود كيفيت فعاليت نمايشگاههاي عرضه مستقيم كالاي پاييزه در سطح استان و نظارت بر عملكرد غرفه ها، بازرسان اين سازمان بهمراه بازرسان اصناف حضوري مؤثر در نمايشگاههاي مذكور خواهند داشت.

معاون بازرسي و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان همچنين از بهره گيري ظرفيت مناسب ناظران افتخاري در اجراي طرح نظارتي ويژه بازگشايي مدارس در استان خبر داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بازرس 13 شهريور 1392
کدام بازرس ، بازرسی که خودش بچه داره باید براش خرید مدرسه انجام بده ، 6 ماه حقوق نداره از نق نوق زن وبچه و صاحب خونه و بانکها خسته شده این بازرس دل ودماق بازرسی و داره وجدانن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.